Skupinové cvičenia

Competitors Training

čoraz populárnejšia forma silovo-vytrvalostného tréningu, ktorého obsahom sú najmä vzpieračské cvičenia a ich modifikácie, gymnastické cvičenia, plyometrické cvičenia, prvky zo strongman súťaží a ďalšie. Pretože vo FitFabrik je technika (a teda aj vaše zdravie) na prvom mieste, každý Competitors začiatočník musí prejsť najskôr základným kurzom Performance. (Základy techniky silových cvičení). 
Max. počet osôb: - 15

Funkčný tréning 

Funkčný tréning je účelový tréning alebo tréning so zmyslom. Jeho cieľom je zachovávať a rozvíjať funkcie pohybového systému a rovnako odstraňovať svalové nerovnováhy v danej postupnosti. Obsahom funkčného tréningu sú silové, mobilizačné a stabilizačné cvičenia. Funkčný tréning je možné vykonávať v rôznych stupňoch náročnosti, čím je použiteľný pre ľudí, ktorí začínajú so silovým tréningom, ale aj pre vrcholových športovcov.
Max. počet osôb: - 16

TRX

Tréning vyvinutý bývalým príslušníkom amerických jednotiek Navy Seals využíva závesný systém TRX a hmotnosť vlastného tela. TRX cvičenie rozvíja silu, rovnováhu, koordináciu a flexibilitu. Vďaka jednoduchej optimalizácii náročnosti cvičenia je TRX vhodné pre každého. 
Max. počet osôb: - 10

Kruhový tréning

Je forma tréningu zameraná na rozvoj kondičných a koordinačných schopností s využitím najmodernejších tréningových pomôcok, ktoré nájdete len vo FitFabrik. Naše kruhové tréningy sú pestré a popri cvičení sa určite aj zabavíte.
Max. počet osôb: - 20

Zdravý chrbát - SM Systém

je súbor jednoduchých a účinných cvikov založených na aktivácii svalových špirál. Tie sťahujú obvod tela, vyrovnávajú chrbticu do strednej línie a vytvárajú silu nahor, ktorá chrbticu naťahuje. Tým sa uvoľňujú blokády chrbtice, zvyšujú sa medzistavcové platničky a rovnomerným rozložením pohybu sa predchádza aj zvýšenému opotrebeniu kĺbov. Pre správne cvičenie, ktoré chrbtici prospieva, je dôležitá pozícia tela, charakter cviku, použitá sila, rýchlosť, dĺžka a intenzita cvičenia. SM - systém je teda „hra podľa prísnych pravidiel, ktoré však nie je zložité dodržiavať“.

Metóda SM - systém sa vyvíja viac ako 30 rokov. Už 25 rokov sa používa v klinickej praxi u pacientov s bolesťami chrbtice, s akútnym vyklenutím disku (platničky) a skoliózou. Využívajú ju aj vrcholoví športovci na zlepšenie výkonu a predchádzanie preťaženiu a degenerácii chrbtice a veľkých kĺbov. Cvičenie má tiež veľký význam pri prevencii a liečbe porúch veľkých kĺbov (bedrový, kolenný a ramenný, kĺby nohy a nožná klenba). Je vhodné pre všetkých od 5 do 100 rokov. Okrem priaznivých účinkov na chrbticu a klenbu nohy je silnou stránkou aj riešenie funkčnej sterility u žien. V mnohých prípadoch zlyhávania pri počatí ide o funkčný problém, ktorý nie je možné vyriešiť medikamentózne. Dostatočné prekrvenie maternice, postavenie panvy a kostrče či sila svalov panvového dna majú zásadný vplyv na počatie a rovnako aj zdravý priebeh tehotenstva.  

Max. počet osôb: - 5

Latino Shape

Skupinové tanečné cvičenie v latinskoamerických rytmoch, pri ktorom nepotrebujete tanečného partnera. Zábavnou formou tvaruje a spevňuje svaly celého tela a harmonizuje dušu. Obsahuje prvky obľúbených tancov ako salsa, samba, chacha, merengue, bachata, jive a mnoho ďalších. Lekcie sú určené ako pre úplných začiatočníkov, tak aj pre pokročilých.
Max. počet osôb: - 15

Thai Box

Thajský box je bojový šport vyvinutý v Thajsku. Komplexne rozvíja kondičné schopnosti, sebavedomie a schopnosť sebaobrany. Thajský box je bojom „ôsmich končatín“ (údery rukami, lakťami, holeňami a kolenami). V boji sa tieto údery používajú v rôznych kombináciách. 
Max. počet osôb: - 15

PILOXING

Piloxing je intervalový tréning s aeróbnou i silovou zložkou. Precvičíte si pri ňom naozaj celé telo. Rýchle pasáže sa striedajú s pomalšími. Tempo sa stupňuje, P7–141203/01 takže hodinu otvára klasické zahriatie. Nasleduje boxerská časť s jemnými poskokmi či výpadmi a energickým pohybom rúk. Po pár minútach sa začnú údery a skoky spomaľovať. Vystretú nohu zanožíte, prejdete do takzvanej váhy a zrazu sa prenesiete do sveta pilatesu. Aj napriek tomu, že hodina je energická, pozíciu musíte dotiahnuť. Pilatesové prvky sa, samozrejme, striedajú a nezostane len pri zanožení. Postupne zapojíte ruky a prejdete opäť k boxu. Väčšinu hodiny ste na nohách.

Max. počet osôb: 15 ľudí

POWER YOGA

Power joga sa často nazýva aj jogou pre západnú civilizáciu. Je to dynamická verzia tisícročiami overeného cvičenia. Z „tradičnej“ jogy preberá všetky benefity, ktoré potrebuje zaneprázdnený človek, avšak je oslobodená od striktných filozofických a náboženských ideí. Predstavuje účinné precvičenie tela aj mysle. Na telesnej báze slúži power joga predovšetkým na precvičenie chrbtice, kĺbov, posilnenie a natiahnutie svalov, spaľovanie tukov a taktiež priaznivo pôsobí na vnútorné orgány. Na báze mysle slúži predovšetkým na odbúranie stresu, relaxáciu a motiváciu.

Max.počet osôb: 20 ľudí

STRONG BY ZUMBA

je program, ktorý zabezpečí pre Vás total body workout pomocou variácií rôznych levelov intenzity. To znamená,  že pohyby s vysokou intenzitou sa striedajú s pohybmi s nižšou intenzitou. Hodina je zostavená zo 4 kvadrantov, ktoré navzájom na sebe stavajú, postupne navyšujú intenzitu, komplexnosť pohybov a vrstiev, zvyšujú pulz, spotrebu kyslíka pre dosiahnutie lepšie pracujúcich svalov a vyššie spaľovanie kalórií (počas aj po cvičení). Cvičenie je zosynchronizované s hudbou, čo umožňuje Vášmu telu pracovať a pohybovať sa rytmickejšie. Vaša energia bude využitá oveľa efektívnejšie. Tento program poskytuje náročný a zároveň bezpečný spôsob ako zvýšiť svoju kondíciu s vedeckými, špičkovými a vysokointenzívnymi tréningovými metódami, ktoré sú zosynchronizované s hudbou..

Max.počet osôb: 15 ľudí

 

Aktuálny rozpis skupinových tréningov môžete nájsť v sekcii Rozvrh.


CVIČ S NAMI BEZ VIAZANOSTI

FITNESS & CARDIO  /  CROSSFIT ZONE  /  FIGHT ZONE  /  AEROBIC ZONE

Pre všetkých ľudí, ktorí chcú pravidelne trénovať a myslia to so svojím zdravím a zovňajškom naozaj vážne. Tréningové centrum FitFabrik je pre Vás to pravé. 

Zistiť viac